music Στερεότυπα – Δήμητρα Γαλάνη

music Στερεότυπα - Δήμητρα Γαλάνηmusic Στερεότυπα – Δήμητρα Γαλάνη
Χάρις Αλεξίου/Haris Alexiou Youtube Account Official website: Facebook Page: https:// Twitter: https://twitter…

music Στερεότυπα – Δήμητρα Γαλάνη

7 thoughts on “music Στερεότυπα – Δήμητρα Γαλάνη

  1. Δε θέλω και δε μπορώ να πιστεύω πως μία Γαλάνη είναι υποχείριο της δισκογραφικής της εταιρίας και δεν έχει λόγο για τους δίσκους της. Τη δεκαετία του ’80 άλλαζε συνέχεια εταιρίες για να κυκλοφορούν οι δίσκοι με τους δικούς της όρους, και δε γίνεται τώρα που έχει σχεδόν 45 χρόνια καριέρας να αφήνει να την κάνουν ό,τι θέλουν. Σηκώνει ολόκληρη συζήτηση το κατά πόσο θα πρέπει να κυκλοφορούν δίσκους με ηχογραφήσεις συναυλιών και πολλοί πιστεύουν πως είναι ένας οικονομικός τρόπος…

  2. Πιστεύω ότι βασικός λόγος είναι να παραμένουν στα ράφια, να μην “ξεχνιούνται”, επομένως ηχογραφούν τις συναυλίες και τις πλασάρουν… Είναι πολλά που ίσως δεν μπορούμε να ξέρουμε… Όπως και να ‘χει, το μόνο θετικό απ’ όλα αυτά είναι ότι έχεις πολλές επιλογές ακρόασης του ίδιου τραγουδιού… Και μην ξεχνάς ότι η οικονομική κατάσταση των δισκογραφικών δεν είναι η ίδια με παλαιότερα… Τώρα όλοι προσπαθούν να βγάλουν κέρδος από το παραμικρό…

  3. …να αποκτήσουν όλα τα γνωστά τραγούδια ενός τραγουδιστή, αλλά μου είναι δύσκολο να πιστέψω πως κάποιος περίμενε ένα live του 2012 – στο οποίο μάλιστα η Αλεξίου είναι εμφανώς κουρασμένη – για να εντάξει στη συλλογή του το “Όλα σε θυμίζουν” και το “Δυο μέρες μόνο”. Οι δύο αυτές κυρίες έχουν κυκλοφορήσει δεκάδες συλλογές, 2-3 κασετίνες και αρκετά live, είναι λοιπόν περιττό να ηχογραφούνται ξανά τα ίδια και τα ίδια. Και γενικά θεωρώ πως η Γαλάνη έχει εκμεταλλευτεί υπερβολικά τα “Στερεότυπα”…

  4. αγαπητή mattiapasal θα συμφωνήσω μαζί σου στο κομμάτι που αφορά στην αλεξίου και μάλιστα ο χαρακτηρισμός κουρασμένη δεν αποδίδει επαρκώς τη σημερινή της-όχι καλή-κατάσταση.αλλά για τη γαλάνη την οποία την παρακολουθώ σε κάθε της εμφάνιση έχω να πω ότι κάθε φορά γίνεται και καλύτερη και κάθε της λάιβ έχει και καινούργια στοιχεία!για τα στερεότυπα,δεν είναι άσχημο τραγούδι,απλώς το παλιότερο ρεπερτόριό της είναι συγκλονιστικό γι’αυτό μας φαίνεται κάπως “λίγο” το στερεότυπα

  5. Προφανώς, οι ηχογραφήσεις των συναυλιών γίνονται από τις εταιρείες για να πουλήσουν… Οι καλλιτέχνες δεν είναι αυτοί που αποφασίζουν σ’ αυτές τις περιπτώσεις. Συνεπώς, δεν μπορείς να κατηγορήσεις τη Γαλάνη, ότι μας σερβίρει ξανά και ξανά το ίδιο φαγητό ξαναζεσταμένο… Άσε που οι συγκεκριμένες ερμηνεύτριες (Αλεξίου, Γαλάνη κ λοιποί/ές καταξιωμένοι/ες) σε κάθε εμφάνισή τους κάνουν “διασκευή” των κομματιών τους! Οι δισκογραφικές έχουν μόνο κέρδος απ’ αυτές τις ηχογραφήσεις!

  6. …λες και είναι η τραγουδίστρια του ενός σουξέ. Από το “Χτες το βράδυ κάποιο τρένο” μέχρι το “Σ’ αγαπώ μπορεί” έχουν μεσολαβήσει τόσα αξιόλογα και επιτυχημένα τραγούδια, γιατί λοιπόν φέρεται λες και περίμενε το 2007 για να κάνει σουξέ; Δε λέω να μην το λέει στα live της -εξάλλου είναι ένα τραγούδι που ο κόσμος το λατρεύει- αλλά νομίζω πως το προβάλλει υπερβολικά.

  7. Έχουμε και λέμε: “Ντάμα κούπα” (2007), “Πίξελ” (2009), “Γαλάνη & Vassilikos Live” (2011), “Αλεξίου & Γαλάνη Live” (2012)…Μέσα σε πέντε χρόνια, τα “Στερεότυπα” ηχογραφούνται τέσσερις (!) φορές. Πολύ καλό τραγούδι και η Γαλάνη από τις σημαντικότερες ερμηνεύτριες εν ζωή, αλλά όταν δεν έχει νέο υλικό είναι καλύτερο να σιωπά από το να μας σερβίρει ξαναζεσταμένο φαγητό.Πού ακριβώς αποσκοπούν οι αλλεπάλληλες ηχογραφήσεις ενός τραγουδιού που έχει ούτως ή άλλως διαγράψει τη δική του πορεία;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *